Gaat uw kind volgend schooljaar voor het eerst naar school?
Gaat je flinke kleuter naar de lagere school?
Wil je je kind van school veranderen?
Hier kan u alvast informatie vinden over de aanmeldings- en inschrijvingsprocedure.

Kennismaken?
Onze opendeurdag gaat door op zaterdag 2 maart 2024 tussen 10u en 12u. Klik hier als u onze school alvast digitaal wil bezoeken.

Aanmeldings- en inschrijvingsprocedure
De scholen van Kontich werken met éénzelfde aanmeldsysteem. Als ouder maak je eerst via een website een keuze voor een school. Nadien kan je je kind inschrijven. Kamperen of uren wachten aan de schoolpoort hoeft niet langer.
Het aanmelden voor schooljaar 2024 - 2025 voor het basisonderwijs loopt van 27 februari (9 u.) tot 19 maart (12 u.).
Na het aanmelden krijg je ten laatste 19 april een e-mail waarin staat in welke school je kan inschrijven
Via deze link kan je jouw kind aanmelden in het systeem van Kontich: https://kontichbao.aanmelden.vlaanderen/

Heeft u vragen?
Wenst u meer informatie?